Izzinot klientu vēlmes un pieprasījumu, Alsungas pasta nodaļa līdz septembra beigām pagarina darbalaiku darbdienās

Izzinot klientu vēlmes un pieprasījumu, Alsungas pasta nodaļa līdz septembra beigām pagarina darbalaiku darbdienās

Lai izzinātu klientu vēlmes un pakalpojumu pieprasījumu, Alsungas novada Alsungas pasta nodaļai no 2019.gada 25.jūnija līdz 29.septembrim noteikts jauns darbalaiks testa režīmā, katru darbdienu pagarinot nodaļas darbalaiku par pusstundu, bet sestdienas nosakot par brīvdienām. Pamatojoties uz testa darbalaika rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Alsungas pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi.

Pamatojoties uz iedzīvotāju ieteikumiem un klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem šajā nodaļā, kas liecina, ka darbdienās nodaļu apmeklē ievērojami vairāk klientu nekā sestdienās, kad klientu plūsma samazinās par aptuveni 70% salīdzinājumā ar darbdienām, Alsungas pasta nodaļā Raiņa ielā 2 no 25.jūnija līdz 29.septembrim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt patstāvīgi.

Testa periodā Alsungas pasta nodaļa strādās katru darbdienu no plkst.8 līdz 11 un no plkst.11.30 līdz 15.

Informācija par plānotajām Alsungas pasta nodaļas darbalaika izmaiņām jau tagad izvietota nodaļas apmeklētājiem redzamā vietā, savukārt ikviens šīs nodaļas teritorijas iedzīvotājs par tām tiks informēts ar īpašu paziņojumu savā pastkastītē.

Latvijas Pasts pēdējos divos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā.

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts